tiistai 21. huhtikuuta 2015

Pimeä puoli

Kuulin tänään tuttavapariskunnan raskausuutisen. Ei, en ollut iloinen enkä onnellinen. Olin kateellinen. Kateellinen siitä että raskaus lähti alulle enintään puolen vuoden tekemisellä. Hävettää oikeastaan katsoa peiliin, sillä tätä kirjoittaa nainen joka on erittäin onnellisesti raskaana niin sanotusti kertalaakista.

Olen tänään käynyt syvällistä keskustelua itseni kanssa. Loppupäätelmänä on, että "en se kadehtija minä ollut. Se oli Lapsettomuus." Se peikko istuu olalla ja herää aina tällaisissa hetkissä. Olin jotenkin luullut että kyseistä seuralaista ei tarvitsisi enää kuljettaa mukana, mutta väärässä olin. Raskaus ei ainakaan itsessään ole pystynyt parantamaan minua. Jännityksellä odotan miten lapsen syntymä vaikuttaa ilmiöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti