lauantai 26. heinäkuuta 2014

Muutoksia

Miten tuntuukin siltä että elämässä tapahtuu kaikki isot muutokset aina samaan aikaan? Uuden alkua ja samaan aikaan vanhasta luopumista.

Elämme keskellä hikisintä muuttoshowta, blogi on viettänyt hiljaiseloa. Kuluneen viikon aikana olen istunut autossa vasta vajaat 3000 km. Näillä keleillä, tietysti ilman ilmastointia.

Reilu viikko sitten entiset työkaverini yllättivät ja järjestivät minulle ikimuistoisen päivän! <3 Uintia ja saunomista, loistavaa ruokaa, ihanaa yhdessäolo. Paljon naurua. Kyllä minulla onkin ihania ystäviä!

Mansikoita ja kuoharia
Illan pääruoka :D

Pöytä koreana

Grilli kuumana


Muutokset on minulle aina rankkoja. Olen vaihtanut paikkakuntaa elämäni aikana vähän liian monta kertaa. Juurtuminen on kerta kerralta vaikeampaa, huomaan jopa aina aluksi eristäytyväni. Se tuntuu hullulta, olenhan hyvin sosiaalinen ihminen. Uusi työpaikka jännittää ja samalla suren vanhasta työpaikasta lähtemistä. Näin on kuitenkin ehdottomasti parempi, muutos tekee tällä kertaa oikein hyvää!

Täydellistä!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En voi kyllä valittaa! :) Ikävähän niitä nyt jo tietysti on, jäivät niin kauas :(

      Poista